תיקון ספות עור בבית הלקוח

ספה קרועה

מערכת ישיבה בעור היא למעשה הריהוט החשוב ביותר בבית, הוא נמצא במרכז הבית ומושך אליו לקוחות רבים אשר משתמשים בשירותיו ונהנים מנוחות מפנקת לאורך כל היום באופן שלא מאפשר לקום ממנה ולחזור לעיסוקים השונים. ספת עור היא פריט עיצובי אשר נמצאת בשימוש תדיר וסופגת עומסים שונים וכבדים מאוד בעת השימוש בה וכתוצאה מכך, לאורך זמן הספה תאבד מהחיוניות שלה, מחוזקה ומהיופי שלה אשר גרם לפינת הישיבה בסלון לזהור ולמשוך את כולם במאמר הבא נסביר איך מבצעים תיקון ספות עור בבית הלקוח.

ככל שהשנים עוברות, יהיה ניתן להבחין בשינויים במבנה ספת העור, הצבע שלה יתחיל לדהות ויהיה מומלץ להשתמש בצבע לעור, מילוי הספוג ישנה את צורתו, יופיעו קילופים וסדקים ואף קרעים אשר יצריכו טיפול מידי לחידוש הספות כאשר ניתן יהיה לבצע תיקון ספות עור בבית הלקוח אשר לא יצריך מכם להגיע עד לחנות של בעל המקצוע עם הספה לביצוע התיקון. מדובר בנוחות ללא פשרות והכל מתבצע אצלכם בבית באופן המהיר, האיכותי והמקצועי ביותר שיש.

תיקון ספות עור בבית הלקוח

להחליף ספה או לבצע תיקון ספות עור בבית הלקוח

כאשר מתגלה בלאי בספת העור שלנו, הדבר מצריך טיפול מידי במטרה למנוע נזק גדול יותר אשר עלול להחמיר את הבעיה ולהפוך את התיקון למורכב מאוד ולעיתים בלתי אפשרי. לא אחת עולה השאלה האם לחסוך את התיקון וכבר להעיף את הספה ולהביא הביתה אחת חדשה שתחליף את מקומה. ראשית, עלות תיקון ספות עור בבית הלקוח הוא נמוך משמעותית מעלות רכישת ספה חדשה. שנית, למה להחליף ספה אם באמצעות תיקון הספה, למעשה תקבלו ספה עם מראה חדש כאילו היא נקנתה ממש הרגע.

אם מופיע בלאי בספה, אין צורך להחליפה באחרת במיוחד לא בתקופות של מצב כלכלי קשה. כיום ללכת ולרכוש ספה חדשה, יעלה לכם אלפי שקלים שניתן פשוט לחסוך אותם ולשלם סכום הרבה יותר נמוך מכך לאיש מקצוע אשר מומחה בתחום תיקון ספות עור בבית הלקוח וגם תיקון ספות בבית הלקוח לספות מבד ויגיע עד אליכם באופן מידי וללא דיחוי ויתקן את הספה ממש מול עיניכם במרכז הסלון. כאשר הוא יראה שאין ביכולתו לבצע את התיקון אצלכם, הוא יקח את הספה אליו למקום העבודה שם הוא מחזיק בציוד ייעודי לטיפול בבעיות מורכבות יותר ולאחר ביצוע התיקון הספה תוחזר אליכם חדשה מתמיד.

ספת עור

טיפול נכון מונע נזקים

ספות עור דורשות תחזוקה שוטפת על מנת למנוע היווצרות בלאי ונזקים קשים אשר יצריכו טיפול מידי והוצאות כספיות מיותרות. כמו כל רהיט אחר בבית, חובה לפעול למען ניקיון הספה לעיתים קרובות ולהסיר ממנה סימנים של אבק, לכלוך וכתמים קשים אשר עם הזמן יובילו להיחלשות העור ולהופעת סימנים של סדקים וקרעים אשר יוביל אכם ישירות לבצע תיקון ספות לעור.
טיפול וניקוי הספה צריך להיעשות מידי שבוע באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים לספות עור כאשר שימוש בהם לא יוביל לגרימת נזקים לספה. כמו כן, רצוי כל כמה חודשים להזמין איש מקצוע אשר מומחה בניקוי שטיחים אשר יגיע אל ביתכם עם כל הציוד ויבצע ניקוי יסודי ועמוק לספה כולל ניקוי חריצים משאריות אוכל ואבק, קרצוף הספה, מריחת חומרים לריכוך העור ושמירה עליו אשר יובילו לעמידותו ויסייע במניעת נזקים.

תיקון ספות בבית הלקוח

דרכי פעולה בתיקון קרעים בספה

אחת התופעות היותר שכיחות בנזקי ספת עור, היא כמובן קרעים בספה אשר נובעים כתוצאה מהשימוש בספה אשר סופגת משקל רב במהלך הישיבה עליה. כמו כן, בית שבו מתגוררים ילדים ובעלי חיים חשוף יותר לפגיעות בספה שכן ילדים אוכלים לרוב בסלון, קופצים על הספה וחיות אוהבות לרבוץ להן בנחת על הספה וליצור סביבה לא נקיה אשר מובילה לבלאי. כאשר אנו מדברים על ספות ישנות רוב הסיכויים שמלבד לקרעים בעור הספה, תהיה פגיעה גם באיכות מילוי הספוג של הספה ויופיע בצורה של שקעים ומעיכות בכריות הספה דבר אשר ישפיע הן על צורת הספה וכמובן על נוחות הישיבה עליה.

מצב של פגיעה בעור הספה ובספוג המילוי, מחייב תיקון מורכב יותר אשר יכלול החלפת הספוג אשר יחזיר לספה את צורתה והנוחות המפנקת שהיא מביאה עמה ליושבים עליה מה שנקרא ריפוד לספות. ובנוסף התיקון יכלול גם טיפול בקרעים של ספת העור כאשר ניתן יהיה לבצע תיקון ספות עור בבית הלקוח במידה והקרעים לא גדולים ועמוקים מידי ואינם נמצאים באזור התפר של הספה. במידה והנזק הוא מורכב מידי, ניתן יהיה לבצע הובלה לחנות תיקון הספות שם באמצעות מכשירים ייעודיים לטיפול בנזקים קשים, ניתן יהיה לבצע את התיקון והטיפול הטוב ביותר אשר יכלול בנוסף לתיקון גם ניקוי יסודי של הספה כך שתקבלו בחזרה ספה איכותית במצב חדש לגמרי אשר קשה יהיה להבחין כי מדובר בספה הישנה שלכם.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

חיפוש מהיר באתר
השאירו פרטים
לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית
מה חדש אצלנו באתר?
מעבר לווטסאפ
1
זקוקים לייעוץ?
היי,
מעוניינים לקבל מידע נוסף?
Call Now Button