ריפוד ספות בבית הלקוח

ריפוד ספות בבית הלקוח

כמו כל ריהוט בבית אשר עם השנים מתיישן ויסודותיו נשחקים, גם בספות נוצר עם השנים בלאי כתוצאה משימוש מאסיבי בהם אשר מצריך ביצוע חידוש ספות שהרי הם מהווים כמוקד המרכזי בבית, מעין נקודת המפגש המרכזית בבית גם למטרות משפחתיות וגם מפגשים חברתיים. כאשר אנו יושבים, שוכבים ותרווחים על הספה, נוצר תהליך של בלאי אשר נמשך לאורך כמה שנים וניתן לראות לאורך תקופה זו כיצד מתחילים להיווצר סדקים, קרעים, שינויי צבע, פרימות חוטים, שקעים במושב ועוד מגוון שינויים אשר חלים באופן טבעי ודורשים התייחסות כגון תיקון קרע בספת בד על מנת להימנע מנזקים קשים בהרבה שלא ניתן יהיה לתקנם אלא יובילו לכך שתידרש החלפת ספה אשר תוביל להוצאה כספית גבוהה ומיותרת אשר הייתה נמנעת אם היינו מטפלים באופן מיידי בספה ומזמינים איש מקצוע אשר היה פועל באופן מקצועי ומחזיר את הספה לתקופה שלפני היווצרות הבלאי באמצעות תיקון ספות בבית הלקוח או במרפדיה אך ריפוד ספות בבית הלקוח זו פעולה שכדאי לכם לדעת עליה.

אחת הפעולות הראשונות שאיש מקצוע יעשה הוא לאבחן את הבעיה וממה היא נגרמה ולאחר מכן יחל בביצוע התיקון הדרוש במטרה לטפל בבעיה שנגרמה ולדאוג לכך שהיא לא תחזור בשנית בשנים הקרובות. אחד הפעולות המאוד נפוצות היא ביצוע ריפוד ספות בבית הלקוח אשר בשונה מבעבר בו הייתם צריכים לשנע את הספה אל מקום עבודת הרפד, כיום ניתנת לכם האפשרות שאיש המקצוע יגיע עד אליכם ובו במקום יחל לבצע ריפוד ספות בבית הלקוח ולמנוע בזבוז זמן מיותר של הובלות ושאר תיאום לוגיסטי אשר יצריך אתכם להישאר ללא ספה במשך תקופה ארוכה ללא כל צורך.

כאשר איש המקצוע יגיע אליכם לביצוע ריפוד הספות, הוא יגיע עם כל הציוד הדרוש לביצוע העבודה כאשר על מנת לא לפספס שום דבר, הוא יבקש מכם לשלוח לו תמונה של הספה והנזק שנגרם בכדי להתאים את כל העבודה אל סוג הספה ואל הבעיה שנגרמה במטרה לספק את העבודה המקצועית והאיכותית ביותר לדוגמא אם הבעיה היא צבע לעור או תיקון קרע בספת בד הרפד אמור לדעת מראש על מנת להגיע עם הצמוד הנדרש לתיקון פעולה זו יכולה לעזור לכם גם בריפוד לכיסאות וכן לריפוד כיסאות גן או לביצוע ריפוד כורסא וכיוצא בזה.

טיפול נכון מונע היווצרות נזקים ובלאי

אחת הסיבות היותר מרכזיות להיווצרות בלאי ונזקים לספה הוא היעדר ידע וטיפול בספות אשר קריטי לעמידותן בעומסים לאורך זמן. יש להבין כי ספות סופגות לחצים רבים כתוצאה משימוש מתמשך בהם לאורך כל שעות היום ומתוקף כך היא צריכה לשמור על האלסטיות שלה על מנת למנוע היווצרות סדקים וקרעים.

אחד הדברים העיקריים אשר יוצרים בלאי בספה הוא כמובן אבק ולכלוך אשר נגרם כתוצאה מחוסר ניקוי שבועי של הספה ובנוסף ישנם גורמים אשר מאיצים התפתחות בלאי ונזקים כמו למשל בעלי חיים אשר אחד מתחביבם הוא לרבוץ על הספה וליצור חיכוך בינם לבין הספה ולהעביר לכלוך אשר הצטבר בכפות רגליהם ובפרוותם אשר יאלץ אתכם לבצע תיקון לספות. יחד עם זאת גם בבתים שהם נמצאים ילדים קטנים, הסכנה להיווצרות נזקים היא ממשית יותר מפני שילדים אוהבים לקפוץ על הספה, לאכול ולשתות עליה ולהעמיס עליה כתמים אשר דורשים התערבות מידית כדי לא למנוע נזק תמידי לאיכות הספה.

אחד הדברים היותר חשובים שכל בעלי ספה חייבים לעשות בכדי לשמור עליה הוא ניקוי שבועי של הספה הכולל הסרת אבק וכתמים באמצעות תכשירי ניקוי ייעודיים בלבד כך שלספת עור לא נשתמש במוצרים המיועדים לספות מבד ולהיפך וזאת על מנת לא גרום לנזקים בלתי הפיכים לריפוד אשר יובילו להחלפתו ולביצוע תיקון ספות עור.

ניקוי הספה חייב להיעשות בצורה המיטבית ביותר הכולל ניקוי חריצים משאריות מזון ואבק, מריחת חלב עור על ספת עור וניקוי ספת בד באמצעות תכשיר ייעודי. מומלץ מאוד פעמיים בשנה לבצע ניקוי יסודי של הספה באמצעות איש מקצוע אשר מתמחה בתחום ויש לו את כל ההסמכות והניסיון הדרוש לכך על מנת שלא יגרום לנזקים עם זאת מומלץ לבצע תיקון ספות עור בבית הלקוח או ספות בד פעולה זו תחסוך לכם הוצאות מיותרות.

תיקון ספות בית הלקוח

ריפוד ספות בבית הלקוח מונעת החלפת ספה ישנה בחדשה

ישנם סיבות רבות להחלפת ספה אשר רובן נובעות עקב התיישנותה והיווצרות נזקים ובלאי אשר הובילו להחלטה להחליפה באחת חדשה ומודרנית אך למרות זאת ישנם אנשים אשר קשה להם מאוד להיפרד מהספה הישנה והם דיי נקשרו אליה אך נאלצים להחליפה באחרת כי הם לא מודעים שניתן למעשה לבצע ריפוד ספות בבית הלקוח ובסיומו למעשה לקבל ספה כמו חדשה אשר לא רק שתוסיף ממד חדש ומרענן לעיצוב הבית אלא תחסוך עבורכם סכום כסף גדול אשר הייתם מוציאים על ספה חדשה.

לאלה מבינכם אשר מעוניינים בספה חדשה לא בגלל נזק או בלאי בספה הישנה אלא משום שהם מעוניינים בספה בצבע אחר, לרענן את החלל המרכזי בבית ולעצב אותו בצורה שונה ומודרנית, יש פתרון חסכוני עבורכם ומאוד יעיל והוא להתקשר לבעל מקצוע בתחום ריפוד ספות אשר יגיע עד אליכם ותוכלו לבחור כל סוג של בד או צבע שאתם חושקים בו ולבצע ריפוד ספות בבית הלקוח ממש מול עיניכם ותוך כמה שעות לקבל ספה בצבע ומרקם אחר בדיוק כמו שרציתם ובחצי מחיר ממה שהייתם משלמים על ספה חדשה.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

חיפוש מהיר באתר
השאירו פרטים
לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית
מה חדש אצלנו באתר?
מעבר לווטסאפ
1
זקוקים לייעוץ?
היי,
מעוניינים לקבל מידע נוסף?
Call Now Button