תיקון ספות בירושלים

תיקון ספות

ירושלים ידועה כעיר עתיקה ובעלת היסטוריה ענפה ורבת שנים. זה החלק המהותי שלה, וחלק בלתי נפרד ממנה. לכן גם כל הקשור לעיצוב וריפוד הוא אמנות בפני עצמו בירושלים. כמו כן גם תיקון ספות, הן מבחינת אסתטית והן ביצועית.החל מצביעת סלונים ותיקון שריטות, שפשופים או קרעים בעור במישור האסתטי, וכן כל הקשור לשלד ולבסיס הספה במישור הביצועי.
תיקון ספות בירושלים על שלכל גווניו וסוגיו- ספות דהויות, קרועות, משופשפות, מושבים שקועים, כריות אשר מאבדות מנפיחותן וכדומה. חנויות המיועדות לתיקון ספות בירושלים הן לבטח הפתרון עבורכם. יכול שתגיעו אל החנות בעצמכם, ויכול שיהיו חנויות אשר יספקו שירות עד הבית, ויגיעו עד אליכם לפתרון הבעיה.

תיקון ספות

התיקון על סוגיו שונים ובמגוון הצבעים כחלק משירותי תיקון ספות בירושלים

תיקון למשל שניתן לבצע במסגרת תיקון ספות בירושלים הוא תיקון של צביעת סלונים מעור. תחילה, יש לבחון את הפגמים או הנזקים בספות. לאחר שהבנו את שאנו צריכים לתקן, נוכל להגיע לשלב הבא- בניית תוכנית ביצוע אשר תחזיר את הספות שלכם למצבן ההתחלתי. ממש כפי שקניתן אותן בחנות. יכול ואף באופן טוב ויפה יותר.

תיקון צבע בסלון מתבצע לרוב עקב שימוש לא נכון בסלון או עקב תנאי מזג אוויר הגורמים, עם השנים, לפגמים. בין אם מדובר בשימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים, או במתרס השני- נזקי שמש אשר יוקדת על הסלון. כל אלו ולצד היעדר תחזוקה, שרבות הפעמים משפיע לו פחות- גורמים למצב של דהיית צבע רצינית. מה שמדהים הוא שהפתרון לכך הוא פשוט למדי. אין כלל צורך לכתת רגליים ולרכוש סלון חדש. מספיקה השקעה סמלית בתיקון הסלון גרידא. והחדשות היותר טובות הן שהפעולה היא פשוטה למדי ואיננה מצריכה עמל רב מצד המבצעים.

תיקון של פגם נוסף שעלול להתרחש הוא ריפוד מחדש. על כל ספה יוקרתית יכולים בקלות להיווצר לכלוך וכתמים. זאת עקב שימוש עתיר שנים ומגוון במיני אופנים ועל ידי מיני אנשים. בייחוד ילדים או בעלי חיים. לכן, לעיתים לא מן הנמנע לרפד מחדש את הספות בסלון שלנו. על ידי רפד מקצועי ומיומן, פעולה זו יכולה להתבצע ביתר קלות ואף על ידי משאבים כספיים לא גבוהים כלל.

התיקון האחרון בספה

ותיקון נוסף ואחרון הוא ניקוי הספות בסלון. ככלל ובפרט אם מדובר בסלון עור. מבחינת העור כחומר גלם, הוא אכן דורש הרבה יותר תחזוקה וניקוי. זאת מאחר שהוא מתלכלך ביתר קלות מחומרים אחרים. על מנת להקנות לסלון שלנו את היוקרה והמלכותיות שהיו לו כמו ביום שנקנו, עלינו לבצע ניקיון מסיבי של הספות שלנו. כך נסיר ביתר קלות שכבות לכלוך ואבק, ונסיר כתמים ופגמים אחרים. חשוב כמובן לציין, שניקיון ספות איננו פוגע באיכות או במרקם הבד או העור, והוא רק גורם להשתבחותו.

באם חשקה נפשכם בשדרוג הסלון שלכם. בין אם עברו אי אילו שנים והסלון דרוש תיקון לספות או שיפור כמו צבע לעור, או תיקוני ספה שוקעת ועוד. בין אם תקציבית נמנע מכם להחליף את מערכת הסלון שלכם לחלוטין, או בין אם סתם מתחשק לכם חידוש. החנות שלנו לתיקון ספות בירושלים היא הפתרון המושלם עבורכם אצלנו תקבלו שירותי מרפדייה עם אחריות מלאה עם ניסיון רב שנים בריפוד ספות וכן בתיקוני ספות עור בבית הלקוח ושאר הבדים הקיימים. כאן תקבלו את כל אלו, בנוסף לשירות הטוב והמקצועי ביותר שתוכלו לקבל, באחריות.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיפוש מהיר באתר
השאירו פרטים
לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית
מה חדש אצלנו באתר?
מעבר לווטסאפ
1
זקוקים לייעוץ?
היי,
מעוניינים לקבל מידע נוסף?
Call Now Button